KEHRÄ
EtusivuKehräkumppanit ryTiedote Kehräkumppanit ry:n jäsenyhdistyksille

Tiedote Kehräkumppanit ry:n jäsenyhdistyksille

Toukokuu 2020

SUN Saarijärvi- sivustoa kehitetään yhdistyksiä varten

Yhdistysten, kuten muukin toiminta on hiljentynyt ja ollaan odottavalla kannalla. Käytimme ajan hyödyksi kehittämällä uutta!

SUN Saarijärvi -sivustolle tehdään uusi yhdistyksille tarkoitettu hakemisto-osio. Kehrällä on monta aktiivisesti toimivaa jäsenyhdistystä, mutta usein asukkaiden ja muiden toimijoiden on vaikea löytää tietoa yhdistysten järjestämästä toiminnasta. Kokoamme sivustolle yhdistysten yhteystiedot sekä tietoja niiden tarjoamista palveluista, ja tietysti linkitykset yhdistysten omille www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin, jos sellaiset on. Uuden hakemiston kautta tieto yhdistysten toiminnasta löytyy keskitetysti!

Tietoja keräämme tässä vaiheessa sähköisellä word-lomakkeella, joka on lähetetty sähköpostitse Kehräkumppanit ry:n jäsenyhdistyksille.

SUN Saarijärvi Olotila ja Kehrän toimisto poikkeusolojen aikana

Kauan suunniteltu yhteisötila, OLOTILA, on saatu valmiiksi, ja odottaa normaalioloja. Noudatamme valtioneuvoston poikkeusoloja koskevia suosituksia ja seuraamme tilannetta.

Myös Kehräkumppanit ry:n työntekijät tekevät osittain etätyötä, toimisto on suljettu.  Voit asioida tai tarvittaessa sopia tapaamisaikoja henkilökunnan kanssa puhelimitse (yhteystiedot löytyvät nettisivuiltamme www.kehra.net/yhteystiedot).

SUN Saarijärvi-kanavat keskittyvät siis jatkossa tiedottamaan yhteisötilassa tapahtuvasta toiminnasta ja muusta Kehräkumppanit ry:n ja sen jäsenyhdistysten toiminnasta, kokouksista ja tapahtumista. Käytössä ovat www-sivujen lisäksi myös SUN Saarijärvi facebook- ja instagram-kanavat sekä yhteisötilassa oleva ilmoitustaulu ja esiteteline.

Alla tietoa jäsenillemme SUN Saarijärvi OLOTILAsta ja tilan käyttömaksuista tulevaa varten, kun saamme taas aktiivisen järjestötoiminnan käyntiin.

Tilassa on erilaisten kokousten lisäksi mahdollista järjestää monenlaista kaikille avointa toimintaa, aamusta iltaan. Tilassa tulevat säännöllisesti toimimaan Saarikan Meidän Tupa ja MLL:n Perhekahvila. Tilaa voivat varausten mukaan käyttää kaikki saarijärveläiset yhdistykset ja muut toimijat.
Kehrän jäsenmaksun maksaneille jäsenyhdistyksille tilan käyttömaksu on huomattavasti pienempi kuin muille käyttäjille.

SUN Saarijärvi OLOTILA, Kauppakatu 8, 2. krs

• esteetön tila (talossa hissi)
  • avara yhteisö-/kokoustila, yli 50 hlöä
  • valkokangas, led-tykki, fläppitaulu
  • kaiutin sekä 2 mikrofonia
  • pieni neuvottelutila 6-8 hlöä (TV-näyttö)
  • avokeittiö (astianpesukone, hella/uuni, mikro, kahvin- ja vedenkeitin, astiasto)
  • 2xWC (toinen inva-WC + lastenhoito)
  • MLL:n varustama lasten leikkinurkkaus, lautapelejä
  • käyttömaksuilla katetaan tilan yhteisiä kustannuksia.

Yhteisö/kokoustilan käyttömaksut

• Kehräkumppanit ry:n jäsenyhdistykset: 20€ (max 4 tuntia), 40€ (max 8 tuntia)
  • Muut saarijärveläiset yhdistykset: 40€ (max 4 tuntia), 80€ (max 8 tuntia)
  • Muut käyttäjät: 50€ (max 4 tuntia), 100€ (max 8 tuntia)

Pieni neuvottelutila

• Kehräkumppanit ry:n jäsenyhdistykset 10€/krt, muut käyttäjät 20€/krt

Tällä hetkellä näyttää siltä, että kesäkuun alusta alkaen on mahdollista taas harkintaa käyttäen järjestää kokouksia ja tilaisuuksia. Uuden OLOTILAn avajaisia vietetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana, mutta järjestöt voivat käyttää tilaa harkintansa mukaan toimintaansa, tietysti ohjeita ja suosituksia noudattaen!

Keväisin yhteistyöterveisin Kehrältä

Suvi Rossi, puheenjohtaja

Lisätietoja: www.sunsaarijarvi.fi , Päivi Sarvikas (paivi.sarvikas@kehra.net, puh. 045 107 0094)

Lataa pdf: Tiedote jäsenyhdistykset 2020-toukokuu